Najczęściej zadawana pytania i odpowiedzi dotyczące pakietów medycznych S7 . W jednym miejscu prezentujemy wszystkie pytania, którymi są Państwo zainteresowani i, które padają najczęściej w rozmowach telefonicznych i korespondencji online. Pakiety medyczne S7 od A do Z .

 

Pakiety medyczne S7 – FAQ.

 

1.Jak zamówić pakiet Opieki Medycznej SIGNUM dla osoby indywidualnej?

Pakiet Opieki Medycznej Signum można zamówić wypełniając wniosek online: http://online.s7mc.com/account/register/client/TYD63594728  w którym znajdą Państwo szczegółowy opis każdego z pakietów, umowę do przeczytania, zestawienie poszczególnych możliwości oraz listę naszych placówek w Polsce. Opieka Medyczna Signum zostanie uruchomiona od 1 dnia miesiąca następujące po opłaceniu faktury. Przy pierwszej opłacie za indywidualny pakiet medyczny doliczona zostanie jednorazowa opłata za wydanie specjalnej karty Signum.

2.Jak zamówić pakiet Opieki Medycznej SIGNUM dla pracowników firmy?

Pakiet Opieki Medycznej Signum w wersji grafitowej (dla mikrofirm – do 3 osób w firmie) można zamówić wypełniając wniosek online: http://online.s7mc.com/account/register/company/TYD63594728?campaign=mikrofirmy w którym znajdą Państwo  umowę do przeczytania, warunki umowy oraz listę naszych placówek w Polsce. Wypełniając wniosek można od razu dodać do niego wybranych pracowników.

3.Kiedy otrzymam kartę medyczną Signum?

Spersonalizowaną kartę Opieka Medyczna Signum wysyła pocztą do 30 dni od uruchomienia usługi pakietu medycznego

4.Ile kosztuje karta medyczna Signum?

Karta opieki medycznej kosztuje jednorazowo 10 zł.

5.Czy muszę zawsze mieć przy sobie kartę?

Nie, posiadanie przy sobie karty Signum nie jest konieczne. By móc skorzystać z Opieki Medycznej Signum wystarczy mieć dowód osobisty, jakkolwiek na karcie znajduje się m.in numer infolinii pod który mogą Państwo zadzwonić z każdego miejsca w Polsce by umówić się na wizytę do najbliższego lekarza, dlatego warto ten numer zapisać, lub na wyjazdy zabierać ze sobą kartę.

6.Czy każdy członek rodziny otrzymuje kartę?

Swoją indywidualną kartę Signum otrzymuje każda osoba dorosła, która ukończyła 18 lat. Jeśli osoba dorosła posiada pakiet partnerski, a w nim dziecko niepełnoletnie – wówczas nie musi ono posiadać własnej karty Signum.

7.Czy firma również musi płacić za kartę?

Opłata jednorazowa obowiązuje przy pierwszej wpłacie za pakiet medyczny i dotyczy zarówno Klientów Indywidualnych / Mikrofirmy (do 3 osób w firmie) / Firma.

8.Czy z pakietu można korzystać w dowolnym miejscu w Polsce?

Tak, na terenie całego kraju, gdzie znajduje się aktualnie ponad 1000 placówek partnerskich. Z pakietu medycznego S7 można swobodnie korzystać będąc na wakacjach lub wyjeździe służbowym, w dowolnym momencie i w dowolnym miejscu w Polsce. Wystarczy zadzwonić na infolinię i umówić się na wizytę do naszej najbliższej placówki.

9.Jaki jest czas oczekiwania na wizytę u lekarza?

Wizyta u lekarza ogólnego odbywa się w ciągu 24 h od momentu telefonicznego umówienia wizyty, natomiast u lekarza specjalisty w ciągu 5 dni roboczych.

10.Czy ilość wizyt u lekarzy jest ograniczona?

Z dostępu do opieki medycznej Signum można korzystać nieograniczoną liczbę razy. Abonament medyczny zapewnia nielimitowany dostęp do prywatnej opieki medycznej w Polsce. Wyjątkiem są tutaj wizyty u psychiatry i psychologa dostępne w pakiecie platynowym w ilości 4 wizyt rocznie, oraz wizyty związane z chorobami przewlekłymi, o których posiadacz pakietu medycznego wiedział PRZED jego wykupieniem. W tym drugim przypadku Signum może odmówić wykonania usługi objętej pakietem medycznym.

11.Czy mogę wybrać dowolnie lekarzy specjalistów?

Nie. Do wyboru posiadają Państwo nieograniczony dostęp do wszystkich lekarzy w ramach wybranego przez siebie pakietu medycznego, a umawiając się na wizytę zostają Państwo zapisani do najbliższego lekarza w okolicy, który może Państwa przyjąć jak najszybciej.

12.Czy specjalista wystawia L4?

Jeśli lekarz stwierdzi, że jest potrzeba wystawienia L4, to oczywiście wystawi zwolnienie.

13.Dlaczego jest taka różnica w zakresie usług pomiędzy pakietem niebieskim a srebrnym, kiedy różnią się zaledwie 40 zł?

Pakiet srebrny jest optymalny finansowo przy danym zakresie usług, dlatego większość  Klientów wybiera właśnie pakiet srebrny.

14.Czy pracownicy muszą mieć umowę o pracę żeby mogli wykupić pakiet medyczny w ramach swojej firmy?

Nie, pracownicy nie muszą być zatrudnieni w oparciu o umowę o pracę, może być to również umowa o dzieło,a także umowa zlecenie. S7 Medical Company nie sprawdza takich informacji z listy Klientów.

15.Co się dzieję w przypadku pakietu medycznego firmowego, kiedy pracownik który jest nim objęty, się zwolni?

Dopuszczamy taką możliwość. Pracownika, który zakończył współpracę z Państwa firmą, wykreślamy z naszej listy Klientów. Ten sam pracownik, jeśli chce, może kontynuować pakiet medyczny na zasadach indywidualnych.

17.Czy istnieje możliwość zmiany wersji lub wariantu abonamentu?

Tak, w dowolnym momencie trwania umowy można podwyższyć zakres abonamentu (z mniejszego na wyższy), natomiast obniżyć abonament możemy dopiero po okresie 12 miesięcy od podpisania umowy.

18.Czy jest limit ilości kupionych pakietów?

Nie. Nie ma limitu ilościowego w przypadku Klientów Indywidualnych oraz Klientów Firmowych. W przypadku pakietu dla Firm wymagane są minimum 4 osoby. Jeśli firma posiada mniejszą ilość pracownikó, wówczas może skorzystać z pakietu Grafitowego dla Mikrofirm (już od jednej osoby).

19.Czy dostępny jest cennik POLMEDU?

Niestety, taki cennik nie istnieje, jako że ceny nie są trwałe i ulegają częstym zmianom.

20.Czy jest możliwość dopisania do pakietu kogoś spoza firmy?

Tak, można dopisać osoby z zewnątrz firmy, np. swojego partnera/partnerkę czy dziecko czy partnera/partnerkę/dziecko – pracownikó objętym pakietem.

21.Czy jest dostępny spis specjalistów?

Nie posiadamy takiego spisu. S7 Medical Company dodaje nowe placówki obsługujące pakiety medyczne i listę tych placówek można sprawdzić tutaj.

22.Czy w ofercie znajduje się leczenie szpitalne?

Nie. Żadna firma oferująca pakiety medyczne nie posiada w ofercie opieki szpitalnej w ramach abonamentów medycznych. W wybranych pakietach oferujemy jednak chirurgię jednego dnia.

23. Czy można opłacać pakiety Opieki Medycznej Signum miesięcznie?

Tak, istnieje taka możliwość. Należy pamiętać, że pakiet medyczny jest kupowany min. na 12 miesięcy. Płatności można dokonywać raz na: miesiąc, kwartał, półrocze, rok, w zależności od Państwa wyboru.

24.Czy mogę zrezygnować z ubezpieczenia NFZ?

Nie. Przepisy prawne obowiązujące w Polsce to uniemożliwiają.

25.Jaki jest okres wypowiedzenia abonamentu?

Umowa pakietów medycznych Signum jest podpisywana na okres 12 miesięcy i w tym okresie nie ma możliwości jej wypowiedzenia. Dopiero po tym czasie jest taka możliwość – termin wypowiedzenia uzależniony jest od tego, czy abonament jest dla klienta indywidualnego czy firmowego.

26. Ile czasu trwa zmiana pakietu i w jakim zakresie można go zmienić?

Zmiana pakietu odbywa się z pierwszym dniem następnego miesiąca, zaraz po zgłoszeniu pacjenta (zmianę i opłatę za pakiet należy dokonać do 20. dnia danego miesiąca). Pakiet można zmienić na wyższy w każdym momencie obowiązywania umowy. Na niższy pakiet możemy zmienić dopiero po okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

27.Czy można zmienić pakiet na wyższy z indywidualnego na firmowy?

Tak, ale dopiero po okresie 12 miesięcy.

28. Czy pakiet medyczny obejmuje opiekę stomatologiczną?

W ramach pakietu od niebieskiego wzwyż oferujemy 20% zniżki na opiekę medyczną stomatologiczną w gabinetach POLMED i bezpłatną konsultację. Ponadto, w najwyższych pakietach oferujemy bezpłatne usuwanie kamienia nazębnego oraz lakowanie.

29.Czy lekarze przyjmują w weekendy?

Mają Państwo do dyspozycji naszą infolinię czynną 7 dni w tygodniu, 24h na dobę, gdzie na pewno pomogą Państwu znaleźć lekarza dyżurnego.

30.Czy obcokrajowiec może korzystać z prywatnej Opieki Medycznej SIGNUM S7?

Tak, na terenie kraju ma do dyspozycji ponad 1000 placówek. Nie ma możliwości korzystania z pakietu medycznego poza Polską, ale w kraju jak najbardziej.

31. Czy Opieka Medyczna Signum ma karencję?

Nie, nie posiada karencji. W momencie, kiedy zostajecie Państwo naszym Klientem, od razu możecie korzystać z usług lekarzy w ramach wybranego abonamentu. Wyjątkiem jest chirurgia jednego dnia – zabiegi planowe od 6 mięsiąca posiadania pakietu medycznego.

32.Czy osoba niepełnosprawna może korzystać z pakietu?

Tak, osoby niepełnosprawne również mogą korzystać z Opieki Medycznej Signum.

33.Czy osoba przewlekle chora może wykupić abonament medyczny?

Tak, może wykupić abonament, uwzględniając wykluczenia ze świadczenia usług związanych z chorobą przewlekłą.

34.Czy kobieta w ciąży może wykupić abonament medyczny?

Tak, może wykupić abonament, uwzględniając jednakże wykluczenia ze świadczenia usług związanych z prowadzeniem ciąży, jeśli została ona zdiagnozowana PRZED wykupieniem pakietu medycznego.

35.Na jaki okres podpisywana jest umowa?

Umowa z Klientem podpisywana jest na okres 12 miesięcy. W przypadku wcześniejszej rezygnacji Klient jest zobowiązany do zapłacenia reszty składek za 12 miesięcy. Po 12 miesiącach umowa automatycznie przechodzi na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia (w przypadku klienta indywidualnego) lub na kolejne 12 miesięcy (w przypadku klienta firmowego).

36.Co wchodzi w zakres zabiegów rehabilitacyjnych?

Spośród dużej liczby zabiegów rehabilitacyjnych znajdujących się w ofercie, należą do nich:
Masaże – mechaniczne-aquawibron, leczniczy, klasyczny, segmentalny, drenaż limfatyczny.
Fizykoterapia – galwanizacja, jonoforeza, prądy TENS, prądy interferencyjne, prądy diadynamiczne, elektrostymulacja, prądy Traberta, laser, lampa sollux, ultradźwięki, magnetoterapia, krioterapia, tera puls.
Hydroterapia – kąpiele wirowe kończyn górnych i dolnych.
Kinezyterapia – gimnastyka ogólno usprawniająca i lecznicza, ćwiczenia izometryczne, ćwiczenia w odciążeniu, ćwiczenia czynne, ćwiczenia czynne z oporem, ćwiczenia bierne, ćwiczenia czynno-bierne, ćwiczenia wzmacniające, ćwiczenia równoważne.

37. Czy są dodatkowe opłaty poza pakietem medycznym?

Nie ma żadnych dopłat do wizyt i badań w ramach danego pakietu.